Web programlama ve tasarımını öğrenin


Web programlama ve tasarlamayı öğrenmek bu setler ile çok kolay bir hal alıyor! İşte o DVD setleri...




Tecrübeli yazılım firması EuroSoft, Adobe ürünleri Eğitim Setleri DVD lerini bilişim mağazalarında satışa sundu. Yeni Eurosoft Adobe Eğitim DVD Setleri Web Programlama ve Web Tasarınını kolay, hızlı ve doğru öğrenebileceğiniz bir kaynak.

Web teknolojilerinde programlama ve tasarımlarında ilerlemek, gerçek anlamda internet uygulamaları geliştirmek istiyorsanız bu dersler tam anlamıyla profesyonel eğitimci ile hazırlanmış.

Bu Adobe eğitim setleri içinde birbirinden özenle hazırlanmış ve profesyonel düzeye kadar uygulama ve konular işlenmiş. Sesli ve görüntülü anlaması öğrenmesi kolay bu eğitim dvd leri tam size göre. Dersler konular adım adım ve ayrıntılı bir şekilde anlatılmış ve kaynak kodları ve ürün içerisinde sunulmuş.

Bu eğitim, HTML ve CSS programlamaya aşına olmayanlar da dahil en baştan en kolay şekilde öğrenerek Web Tasarım alanına başarılı bir giriş yapmanız için hazırlanmış. Web Programlama dilini en ince ayrıntısına kadar öğrenmeniz için (Object Oriented Programming) Nesnel Yönelimli Programlama mantığını kullanabilme için hazırlanmış ayrıntılı bir kaynaktır.

Bu eğitim setleri kullanıcıları profesyonel anlamda web programlamaya, gerçek bir adım atmış olacaklar.

Yeni Eğitimler- Ürün Eğitim DVD Setleri
1. Adobe Dreamweaver Cs5.5 Eğitim DVD (Web Developer )
2. Adobe Flash CS5 Eğitim DVD Seti (Web Designer)
3. Adobe Flash CS5 İleri Düzey Eğitim DVD (Web Designer)
4. Actionscript ile Programlama 3.0 Eğitim DVD (Web Developer )
5. Actionscript 3 ve Nesne Yönelimli Programlama Eğitim DVD (Web Developer )
6. Actionscript 3 Profesyonel Uygulamalar Eğitim DVD (Web Developer )
7. Adobe AIR ile Uygulama Geliştirmek Eğitim DVD (Native Application Developer)
8. Adobe Flex 4.5 ile Uygulama Geliştirmek Eğitim DVD (Web Designer)


0 yorum to "Web programlama ve tasarımını öğrenin"

Yorum Gönder

English
<-- Please wait while the page is being translated -->

Kedimle Oynamayin :)

Ziyaretci Sayısı

Yeahhh...

review www.thexbest.net on alexa.com