Dinimi Öğreniyorum v2.0 Full

Dinimi Öğreniyorum v2.0 Full


Dinimi Öğreniyorum v2.0 Full

Dinimi Öğreniyorum v2.0 Full

Dinini bilmeyenlere öğrenmek isteyenlere dini öğretim seti, Ondan bundan yalan yanlış akıl alana kadar kendiniz öğrenirsiniz isterseniz. Çocuklarınız için eğlenerek dinimizi öğrenmesini sağlayacak bir programdır.

Özellikler:
# Abdest dualarını arapça metni, Türkçe metni ve Türkçe açıklamalı şeklinde oluşturulmuştur.
# Abdest almasını resimli şekilde çocukların kolayca anlayacağı dilde oluşturulmuştur.
# Namaz dualarını içermektedir. Bu duaların arapça metinleri, Türkçe metinleri, Türkçe açıklaması ve duayı sesli bir şekilde dinleme imkanınız olacaktır.
# Namaz kılmayı resimli bir şekilde hangi duruşta ne yapması gerektiğini basit bir şekilde çocukların anlayacağı dilde anlatıyor.

Dinimi Öğreniyorum v2.0 Full


0 yorum to "Dinimi Öğreniyorum v2.0 Full"

Yorum Gönder

English
<-- Please wait while the page is being translated -->

Kedimle Oynamayin :)

Ziyaretci Sayısı

Yeahhh...

review www.thexbest.net on alexa.com